星期一, 8月 03, 2009

一行十二人往四海一家吃自助晚餐

今日一行十二人往世界之窗出發(阿泉遲些才到),首先我地去左溜冰+玩雪,4個小朋友(來了個新朋友仔紫穎), 大家玩得好開心,之後我地又休息吃吓麵又去溜冰. 大家都好開心. 小朋友真的學得很快,我地大人(我/財哥/yvonne及shirley)又去玩多次雪. 我地童心未泯, 個個都玩番小朋友的玩意. 尤其個長滑梯更加好想玩. 之後大約4:00離場, 由於天氣太熱的關係(今天看報紙才知香港37度), 我地只好去對面的益田廣場行行玩具反斗城等.之後5:00左右就上去3樓四海一家取座位. 一行十二人就一齊吃餐勁, 經過大約3個半小時的狂食, 我地個個都話好飽, 然後分二批人各自走(yvonne+亞俊一家搭MTR), 我一家三口+YIN一家三口及財哥)就搭TAXI轉巴士回家, 大約11:00前已經回到家中了.













 




沒有留言: