星期四, 7月 01, 2010

7月1日

今早同女女去翠華吃過早餐後, 就往街市街M記等候. 因為今天玩親子活動, 我同女女參加YMCA舉辦的活動.早上去參觀M記入面的運作, 然後選擇餐吃過午餐後(11:30AM), 就要開始追蹤10間M記. 每組人每人10元車馬費,我與另一家庭合共5人, 再加2位義工, 即70元, 要計劃行程, 我地每到達一個目的地, 就有不同的玩意. (第1個站)是晝图畫(沙咀道M記), 然後另一組員估, 包括歌名/四字成語等, 每組估10個. (第2個目的站)是將眼蒙上眼睛, 然後另一隊組員扶住行一個圈. 之後我地就往石蔭商場M記(第3站), 我地剛好有架31巴士, 用了24元左右, 之後玩拍大合照, 全組成員跳起。然後步行(第4站)和宜合道的M記, 我地要抱起自己的仔女, 上落樓梯. 然後將自己的背包給小朋友. 然後我地搭31M車往葵芳MTR新都會廣場(第5站), 要唱兒歌後再步行去葵芳興芳路M記(第6站), 要同仔女玩二人三足, 我同女女好差, 但另一個家庭成員就玩得好好. 之後再步行去葵興貿易廣場(第7站),我地要找30個人簽名, 要她/他們提供怎樣的方法可以增進親子關係. 這個用了好多時間呢, 因為途人不熱烈地簽名. 最後再用錢搭MTR, 我地剩餘1.3元, 真不錯. 我地步行去愉景新城((第8站), 要每個成員找途人, 要同自己的出生月份一樣, 之後拍照留念. 我地今次主攻外籍傭工,因為她們喜歡拍照, 原來佢地好NICE, 還主動幫我地問她們的朋友是否有這些月份添. 之後我地步行去綠陽坊(第9站), 今次最易, 只是成組人拍愛的喚起拍子就OK. 然後我地往石圍角M記(第10站), 我地是一齊砌圖. 砌好公主砌圖後, 便立刻往目的地-YMCA CENTRE. 原來我地是第一組回中心, 真開心. 他們提供飲品及小食, 又有冷氣歎, 好正及好疲倦.







沒有留言: