星期日, 12月 05, 2010

愉愉快快入廸士尼

由於早前在頭條入報抽到3張廸士尼門票, 趁今天天氣好加上無乜活動, 故此在ok買一張小童門票就一家四口入場. 我地吃完早餐後, 就入到園內, 之後玩一些games. 我地在coffee cup居然有工作人員話我地成為幸運兒, 可以同alice一齊坐咖啡杯. 我地二位小朋友好開心. 我都好驚喜. 之後我同老公一人看一位小朋友, 亞女跟我, 仔仔跟老公. 我地去吃小食, 老公同仔仔玩games. 我地連煙花都沒有看, 因為2位小朋友要玩多次車車.8:20分走. 好疲倦. 之後搭mtr轉taxi, 9:10分回家看頒獎視后及視帝.二位都是上年的鄧x雯及黎x祥, 他們實至名歸.













 


 


沒有留言: