星期五, 10月 14, 2011

學校旅行-N4-假日農場


今天我與老公放假, 因為仔仔學校旅行。但天色暗暗,我叫工人將CHICKEN WING及燒賣整熱放在背包。 我同女女搭校車後, 自己去吃早餐便一家3口+工人往學校.誰知開始下雨了, 但學校照舊派LABEL, 繼續前往, 我地家長面色一沉,好擔心整日都落雨, 沒有活動可以玩耍.在車中一直落雨, 到埗後就開始細雨, 導員介紹農作物,之後仔仔嚷着要餵羊, 牛及白兔等。由於我做組長, 有4組(原本5個組家庭, 但一位小朋友出水痘)一齊分享食物.. 過個食物後又各自玩耍. 仔仔玩了,激波船、優閒吊床樂、阿拉飛氈等, 他最喜愛阿拉飛氈, 老師說他大胆. 大約3:30回程了. 真的感謝上天天公造美, 給大人及小朋友一個愉快的一天.
























沒有留言: