星期日, 2月 12, 2012

去豪宅拜年+探BB

今早落街拿錢比工人姐姐出糧, 佢放假要錢。之後9:45一家出門口搭49x, 然後在城隨等mother及father. 因為今天約左去契姑媽個女家, 豪宅-銀湖天峰.我地去左稻香飲茶, 細佬比錢. 之後上去契姑媽個女家, 嘩, my dream house, 1800, 望海景, prefect. 之後還落去club house睇, 但不是太多野玩. 然後我同mother及女女去翠兒家探bb. 老公同仔仔及爸爸返荃灣. 之後搭巴士到藍田之後轉mtr. 然後等shirley後, 上去翠兒家見bb. 搭lift遇到亞全. 之後大家傾計及吃薑.5:30左右亞ken才到, 之後大家拍照等, 好開心. 大約6:30離開, 我地一齊搭mtr, 亞ken在美孚出, 我地計劃去真味吃日本野, 但就等左40分鍾先有位. 好彩mother同女女去隔離吃龜靈膠, 之後吃完都大約9"45分, 立刻同女女洗澡就叫她sleep. 我upload相後都sleeping.























沒有留言: