星期五, 5月 23, 2008

吃喝玩樂在台北之旅-第2天

今天是第2天, 台灣的天氣好特別. 多數在傍晚才下雨. 好彩多數在室內, 好像昨日去了兒童探索館,才下雨。
 
今日的節目是早上去淡水, 但好多舖頭都未開晒. 女女入左玩入波波., 淡水的感覺, 似去大澳﹑長洲。之後我地行行行, 越行越遠有d唔對路, 之後問人才知要有一半才到漁人碼頭. 咁我地立刻搭free bus回淡水正街la. (只怪沒有看清楚天書)


之後入到正街, 我地吃可口魚丸(好好味), 然後去買阿婆鐵蛋及魚酥, 蝦酥等. 之後又飲珍珠奶茶.然後再去經過搜奇慱物館, 又吃巨無霸霜淇淋(30公分長的雪榚), 刨冰等, 真的很多好好食的東西啊.

然後我地再搭捷運到新北投站去水美浸溫泉, 3個人750NTD(亞女沒有收清潔費), 浸90分鍾. 女女好興奮, 佢話好好玩, 因為我地浸的是有冷熱池. 佢浸完熱之後又浸凍. 玩得好開心。浸完後去附近的爭蘚吃日本壽司-每碟30NTD, 都好抵食. 傍晚再搭車往劍潭站去再轉免費車到美麗華百樂園坐魔天輪, 然後入左去SNOPPYLAND買衫比女女,之後再行對面間家樂福, 入面好大好多野睇, 似足世界之窗個SUPERMARKET,之後再往士林夜市吃DINNER, 女女入左去玩釣蝦, 佢居然釣到3隻, 即燒即食添. 然後吃士林十全排骨﹑豪大大雞排﹑胡椒餅﹑花枝片等, 但女女無乜興趣吃, 故此再同她去M記吃DINNER. 之後再行叢林等, 最後回西門町再去亞宗麵線吃過,再去港記買手信然後就回酒店了.

沒有留言: