星期五, 5月 23, 2008

吃喝玩樂在台北之旅-第3天

今日第3天, 原來今天是我地結婚11週年紀念。早上我地吃過早餐後, 就搭車到動物園站。今天天氣陽光普照, 好晒啊. 我地買票後入去第1站看無尾熊館, 佢地真的好賴.之後去看企鵝, 佢地好得意架. 然後再看其他動物. 但行左2小時左右, 女女就話唔想行, 好熱woo, 所以有d地方都沒有看就轉車往貓空.

 
 
 
貓空都好穏定, 但一定要坐8人(唔似ocean park),風景都好靚。然後行了一陣個天好陰, 我地就拍照後搭番落去. 然後我地一行三人入左去路易士室內兒童樂園玩. 女女就最開心. 在這裏我地逗留左成3小時有多呢. 之後吃過街邊小吃後, 再搭車往西門町, 我自己行街街-easy shop及康是美掃貨. 老公同女女去酒店洗澡. 之後我回酒店join他們往modern toilet吃dinner.

這間餐廳特色是用廁所板坐住, 浴缸做table, 好得意. 叫嗰d餐都用廁所做主題架. 女女感覺好得意添. 之後我地又去西門町行街街. 今晚好多人, 成個旺角咁.之後再去美華泰流行生活館掃貨, 最後回酒店了。

沒有留言: