星期一, 9月 29, 2008

十月全城哈囉喂-(annual pass -3)

今早10:30約左yvonne去吃早餐後入ocean park. 入到op, 不是太多人, 我地看了海獅show及看人員餵魚等, 好開心. 之後女女及軒軒一齊去兒童皇國玩了好久. 然後搭cable car上山, 今日不是太多人, 好正. 我地最後一站玩滑浪飛船, 玩了五次, 我同yvonne濕晒, 好彩yvonne有一件雨衣可以比二位小朋友擋左d水花. 但我地玩得好開心好高興. 然後到傍晚, 重頭戲-十月全城哈囉喂, 有d鬼鬼通街走架. 不過我地沒有買晚間門票入唔到. 但二位小朋友見到d鬼都好驚, 並且通街播住d好恐怖的聲帶, 都未話唔驚。之後我地乘taxi到銅鑼灣, 然後各自搭的士返家. 回家立刻同女女洗澡及吃晚飯。大約10:00女女就睡覺了.










註:我最失敗沒有帶相機, 好彩多得yvonne幫我同女女拍照, 在此再說聲: thank you very much。


沒有留言: